smoke story - Utolsó kommentek
blfr5@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://smokestory.blog.hu/2011/12/13/gyulnek_a_sotet_felhok/full_commentlist/1#c15198675
Válasz erre: Gyűlnek a sötét felhők
2011-12-13T16:32:12+01:00
2011-12-13T16:32:12+01:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
Nem csak a korrupciónak, hanem a feketepiacnak is kedvezni fog az állami monopólium.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13866466
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-07-03T19:40:39+02:00
2011-07-03T19:40:39+02:00
vera86
http://blog.hu/user/624962
Persze hogy ami olcsóbb és jobban fogy,azt emelni kell,nehogy a kisemberek spórolhassanak bármin is.Ha nem tudsz leszokni,fizess!Ez lesz a módi.És való igaz,én is "otthon sodrom" havi 30 ezret spórolok ezzel,mert leszokni nem nagyon tudok,és ha le is tenném a bagót,akkor a dilidokira költenék el 3x ennyit (amilyen nyugodtan,stresszmentesen és anyagi biztonságban élünk itt mo.-on,nekem ez a nyugtató).Lassan állambácsiéknak kellene állni a rehabunkat a zártosztályon,mert nekik köszönhető,hogy annyi ember nyúl a cigeretta,alkohol és más káros szenvedélyek után.<br />
És a politikusok között is van nem egy,nem kettő szenvedélybeteg,csak nekik a havi kb félmilliós fizetésből és többi juttatásából vígan futja rá.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/16/fogyasztoi_arak/full_commentlist/1#c13769695
Válasz erre: Fogyasztói árak
2011-06-17T16:14:32+02:00
2011-06-17T16:14:32+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Azért durva az élelmiszer ár robbanás, na meg a benziné is. Inkább cigibe meg alkoholba fojtom a bánatom. De ez hamarosan megváltozik. Ha bejön az a + 7%.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/16/fogyasztoi_arak/full_commentlist/1#c13769591
Válasz erre: Fogyasztói árak
2011-06-17T15:58:31+02:00
2011-06-17T15:58:31+02:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Ahha, akkor ezek alapján, miről is beszélgetünk. Az adtok magukért beszélnek.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13758680
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-06-16T15:22:16+02:00
2011-06-16T15:22:16+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Csupa olyan dologhoz nyúlnak, ami garantáltan nem vezet tömeges leszokáshoz. Az, hogy betiltják, majd megemelik az árát, csak ahhoz vezet, hogy valami olcsó vackot vesznek meg az emberek, vagy más szerekhez nyúlnak pl higitó.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13758598
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-06-16T15:22:10+02:00
2011-06-16T15:22:10+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
"a Magyar Dohányipari Szövetség véleményét a törvényjavaslatról, de nem kívántak reagálni kérdéseinkre..." én kíváncsi lettem volna az ő véleményükre is. Esetleg felemelhetnék a szavukat ebben az esetben, bizonyára van befolyásoló erejük, mondjuk a pénz.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13758587
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-06-16T15:09:08+02:00
2011-06-16T15:09:08+02:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Menjenek most már a fenébe, nincs az embernek elég baja, és elég fizetni valója, még ez is. Lassan máshonnan kéne venni az adóalapot. Mondjuk nem zsebre pakolni. Akkor maradna pl útfelújításra meg dohánytermesztésre is.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13758226
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-06-16T14:42:52+02:00
2011-06-16T14:42:52+02:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Nyilván nem véletlen az óriási különbség. Valószerű, hogy a vágott dohány konkurencia a dobozos cigi ellen, az utóbbi években az előbbi vált népszerűvé, főként a fiatalok körében. Így az emeléssel a dobozos cigit gyártók elérik, hogy ez a kiesés visszájára forduljon.
https://smokestory.blog.hu/2011/06/15/atgondolatlan_ostoba/full_commentlist/1#c13758172
Válasz erre: Átgondolatlan, ostoba
2011-06-16T14:30:07+02:00
2011-06-16T14:30:07+02:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Én meg pont ma reggel olvastam, hogy csökkent a dohányáruk és szeszes italok ára. Na most akkor hogy is van ez? Ez egyelőre még csak egy tervezet? Remélhetőleg.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/30/lehet_illatos_a_hamutal/full_commentlist/1#c13616925
Válasz erre: Lehet illatos a hamutál?
2011-05-30T13:53:15+02:00
2011-05-30T13:53:15+02:00
emoaron
http://blog.hu/user/514823
Ezek picit olyan girlish dolgok, de ha van valami férfias illat, akkor jöhet. Az ára engem is érdekelne.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/30/lehet_illatos_a_hamutal/full_commentlist/1#c13616552
Válasz erre: Lehet illatos a hamutál?
2011-05-30T13:53:11+02:00
2011-05-30T13:53:11+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Én nem ilyet ismerek. Amit én láttam külföldön ott ici-pici labdacsokból álló illatgolyókat kellett a hamutálba önteni, abba hamuzni és elnyomni a csikket. Ha megtelt a tartalommal együtt öntötték ki. Egy 250 grammos doboz ára volt kb 1500 Ft átszámítva.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/30/lehet_illatos_a_hamutal/full_commentlist/1#c13616520
Válasz erre: Lehet illatos a hamutál?
2011-05-30T13:53:01+02:00
2011-05-30T13:53:01+02:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Jó ötlet, és mennyibe kerül? Megérné invesztálni ilyesmibe egy étteremnek is?
https://smokestory.blog.hu/2011/05/25/new_york_meg_egyet_szoritott_a_hurkon/full_commentlist/1#c13598457
Válasz erre: New York még egyet szorított a hurkon
2011-05-27T16:15:24+02:00
2011-05-27T16:15:24+02:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Elképzelem, ahogy a fánkzabáló fakabát lohol az izmos zsebtolvaj, vagy rosszabb esetben gyilkos után. A dohányos meg egy helyben áll, várakozik pl: buszra. Evidens, hogy őt részesíti előnyben. De azért levegőt(szmogosat) lehet majd venni odakinn szabadon?
https://smokestory.blog.hu/2011/05/25/new_york_meg_egyet_szoritott_a_hurkon/full_commentlist/1#c13598325
Válasz erre: New York még egyet szorított a hurkon
2011-05-27T16:15:17+02:00
2011-05-27T16:15:17+02:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Erre most mit mondjak. Nyilván könnyebb a többi gondot szőnyeg alá seperni és olyasmivel elfedni, ami könnyen célkereszt alá vehető, egyértelmű. Így nem kell dolgozni, nyilván a dagi rendőrnek sem kell többet futni a bűnöző után, csak cseszegetni a szegény bagóst.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/26/romanoknak_tobb_eszuk_van/full_commentlist/1#c13586857
Válasz erre: Románoknak több eszük van
2011-05-26T14:32:17+02:00
2011-05-26T14:32:17+02:00
emoaron
http://blog.hu/user/514823
Lehet a végén még odaköltözöm. Bár nem szokásom visszafelé fejlődni, de ha ilyen ütemben haladnak előbb-utóbb megelőznek mindet, ami lássuk be elég ciki vagy cigi. És azért nehogy nekik már több agyuk legyen.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/26/romanoknak_tobb_eszuk_van/full_commentlist/1#c13586752
Válasz erre: Románoknak több eszük van
2011-05-26T14:32:13+02:00
2011-05-26T14:32:13+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Kicsit olyan melegbár jellege lenne, ha szeparálnák őket, de így legalább megvan a szabad választás lehetősége, ha valaki nem-dohányzó létére is bemehet dohányzó helyre.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/26/romanoknak_tobb_eszuk_van/full_commentlist/1#c13586323
Válasz erre: Románoknak több eszük van
2011-05-26T14:32:06+02:00
2011-05-26T14:32:06+02:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Vajon miért nem lepődöm meg ezen? Lassan Románia is leelőz bennünket és olyan jóléti társadalommá válik, ahol belátják, ha nem is a lakosok, jelen esetben dohányzó lakosok két szép szeméért, de a gazdaság kedvéért hajlandóak a kompromisszumra.
https://smokestory.blog.hu/2011/05/26/romanoknak_tobb_eszuk_van/full_commentlist/1#c13586306
Válasz erre: Románoknak több eszük van
2011-05-26T14:31:54+02:00
2011-05-26T14:31:54+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
na hát ez kész...még ők is előttünk járnak. Miért vagyunk mi mindig mindenben lemaradva másoktól?! Miért kell nekünk az (agyilag)Sötét oldalra állnunk?
https://smokestory.blog.hu/2011/05/23/az_izociansav_lesz_a_befuto/full_commentlist/1#c13567575
Válasz erre: Az izociánsav lesz a befutó
2011-05-24T15:27:30+02:00
2011-05-24T15:27:30+02:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Háhh, tudtam én, máshol is van bibi, nem csak a cigis dobozban. Azonnal tessék bocsánatot kérni a bagósoktól. És akkor most, hogy a dohánygyártók nagy része majd tönkre megy jövő év január elejétől, utána tönkre megy majd a biomassza üzemek egy része is?
https://smokestory.blog.hu/2011/05/19/izzik_a_hangulat_koalaorszagban/full_commentlist/1#c13567244
Válasz erre: Izzik a hangulat Koalaországban
2011-05-24T15:19:23+02:00
2011-05-24T15:19:23+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
A törvény egy kalap kakkantyú....a rajz viszont édes. Inkább ezt a képet kéne a dobozokra nyomatni. És mennyien patkolnak el pl: közlekedési balesetben? Vagy lesznek gyilkosság áldozatai? Azzal nem kéne foglalkozni?
https://smokestory.blog.hu/2011/05/19/izzik_a_hangulat_koalaorszagban/full_commentlist/1#c13567010
Válasz erre: Izzik a hangulat Koalaországban
2011-05-24T15:19:10+02:00
2011-05-24T15:19:10+02:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Itthon is meglebegettek valami hírt, hogy egységes csomagolást kap az alkohol és dohány termék, ami mondjuk elég nagy blama, mert én pl a minőségi bort szeretem, és egy nyamvadt cetli miatt nem szeretnék valami kannás bort venni. A cigivel ugyanez a helyzet
https://smokestory.blog.hu/2011/05/19/izzik_a_hangulat_koalaorszagban/full_commentlist/1#c13566843
Válasz erre: Izzik a hangulat Koalaországban
2011-05-24T15:18:50+02:00
2011-05-24T15:18:50+02:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Abból a cigiből én is kérek, csak azért is. Továbbra is kérem, tessék betiltani az alkoholizmust, nekem meg azzal van bajom.
https://smokestory.blog.hu/2011/04/22/trukkos_gorogok/full_commentlist/1#c13329093
Válasz erre: Trükkös görögök
2011-04-27T15:47:22+02:00
2011-04-27T15:47:22+02:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Hát a tegnapi döntés értelmében, akkor most a magyar kávé és étterem tulajok fele is adja át tulajdonjogának felét Heintz Tomikának vagy Viktornak? Némelyik még azt az egy munkáját sem végzi tisztességesen, nemhogy ötvenet.
https://smokestory.blog.hu/2011/04/22/trukkos_gorogok/full_commentlist/1#c13329238
Válasz erre: Trükkös görögök
2011-04-27T15:47:11+02:00
2011-04-27T15:47:11+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Gyorsan gyorsan, nálunk is cselekedjenek így a tulajdonosok- hátha akkor nem okoz végleges károkat a vendéglátásnak és a hazai dohánytermesztésnek ez a marhaság.
https://smokestory.blog.hu/2011/04/22/trukkos_gorogok/full_commentlist/1#c13319297
Válasz erre: Trükkös görögök
2011-04-26T16:51:46+02:00
2011-04-26T16:51:46+02:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Parakalo, kb ennyit tudok görögül, de lehet megtanulom jobban, mert ha ez a nép ilyen kis tökös, lehet odavándorlok. Így is kell, a dohányosoknak is vannak jogai, semmivel sem különb vagy lebecsülendőbb, mint a többiek. Úgy látszik ez a nép tökéletesen tudja.
https://smokestory.blog.hu/2011/04/22/trukkos_gorogok/full_commentlist/1#c13319198
Válasz erre: Trükkös görögök
2011-04-26T16:51:43+02:00
2011-04-26T16:51:43+02:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Zsíír, hát ezt a sztorit lájkolom. Nálunk is ezt kéne ám. Lehet rögvest meghátrálna a sok tömött tárcájú buksikoma. És akkor ez most azt jelenti, hogy a Papandreunak 50+1 munkahelye van? Szuper. Igazi megélhetési forrás.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/30/barcelona_uj_iranyt_mutat/full_commentlist/1#c13069888
Válasz erre: Barcelona új irányt mutat
2011-03-30T15:35:01+02:00
2011-03-30T15:35:01+02:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Értékelem/értékelném a dolgot. A makukát is mellőzhetnék, borzalmas mikor a nyakamba köpködi a sok kúltúrbarom a héját. Olyan személyzet kell, aki kétszer olyan melák, mint a drukker. Motozás és egyebek. Illetve nagy mértékű büntetés. Ott nem nagyon lehet kijátszani az államot, hogy nem fizetik be a csekket.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/28/kepmutatas_felsofokon/full_commentlist/1#c13046630
Válasz erre: Képmutatás felsőfokon
2011-03-28T15:52:24+02:00
2011-03-28T15:52:24+02:00
Böbke34
http://blog.hu/user/590883
Egyet kell értenem a blog írójával, biztos lesznek rögvest olyanok, akik kihasználják ezt a módosítást és mindenféle idióta indokkal kirúg olyat is, aki szimplán nem szimpi. Vagy ok nélkül akar leépíteni, mert kell neki a pénz nyaralásra. Ahelyett, hogy elküldik azt aki bagózik vagy fel sem veszik, törődjenek a megelőzéssel. Ott magasról tesznek a gyerekekre, akkor meg ne csodálkozzanak. A cigi mára sajnos részlet kérdés, súlyosabb gond a drog, és alkohol.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/28/kepmutatas_felsofokon/full_commentlist/1#c13046214
Válasz erre: Képmutatás felsőfokon
2011-03-28T15:29:06+02:00
2011-03-28T15:29:06+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Félő ugyan, hogy sok cég ezt kihasználva aljas módon olyan embert is elküldene, akinek más baja van. De erre van a törvényi szabályozás. Ugyanakkor mennyivel népszerűbb lenne egy olyan munkahely, még ha nem is olyan menő az a munkakör, egy cég, ahol nincs bagós kolléga.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/22/illem_vagy_szabaly/full_commentlist/1#c13046127
Válasz erre: Illem vagy szabály
2011-03-28T15:18:47+02:00
2011-03-28T15:18:47+02:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
"A hamutartó rendeltetése az elnevezéséből is világos, nem arra való, hogy a cukor eltépett tasakját, rágógumit, vagy bármilyen más szemetet dobjunk bele. Mindezek és még számos egyéb szabály ismeretében és betartásával talán nem lett volna szükség az utóbbi évek drasztikus tilalmainak bevezetésére." Értem, tehát mivel a szél elfújta az általam tavaly kifújt füstöt, és a néhány ember ahelyett, hogy az utcán dobta volna el a rágót vagy cukros papírt, - ami ezek szerint kis hazánkban tök normális - odáig fajult, hogy bevezették vagy bevezetik eme csodás rendeletet. Világos!
https://smokestory.blog.hu/2011/03/22/illem_vagy_szabaly/full_commentlist/1#c13046054
Válasz erre: Illem vagy szabály
2011-03-28T15:18:43+02:00
2011-03-28T15:18:43+02:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Tény, hogy van logikus alapja, de néhol végletes a szemléletmódja. Egyet értek az előttem szólóval, mások orra alá is dörgöljék, hogy miként kéne viselkedni az utcán, vagy étteremben. Pl: utálom, amikor a sok kis pisis nem adja át a helyét a buszon az idősebb hölgyeknek stb. Ugyanakkor nagyon is undorító másokra fújni a füstöt.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/22/illem_vagy_szabaly/full_commentlist/1#c13045988
Válasz erre: Illem vagy szabály
2011-03-28T15:18:40+02:00
2011-03-28T15:18:40+02:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Azért ez kicsinyes hozzáállás. Vannak részei, amit igen is be lehet és kell is tartani. Az autóban dohányzást teljes mértékben elfogadom. Én is dohányzom, de utálom, ha vki kocsiban gyújt rá. Az nem arra van. Főleg ha gyerkőc ül a kocsiban, vagy kismama, vagy ne adj Isten, rák beteg. De tök mindegy, nem szép dolog, mondhatni bunkóság.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/22/illem_vagy_szabaly/full_commentlist/1#c13045929
Válasz erre: Illem vagy szabály
2011-03-28T15:04:18+02:00
2011-03-28T15:04:18+02:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Ha már etikett. Ne csak az én orrom alá toljanak protokoll előírásokat. Mondjuk annak is mutassák meg, aki köpköd, krákog, szívja az orrát, sőt könyékig eltűnik benne. Nyitott szájjal eszik. Az arcomba köhög, tüsszent, és nem a zsepibe. A lábam alá dobja a rágót vagy a hajamba.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/22/illem_vagy_szabaly/full_commentlist/1#c13045893
Válasz erre: Illem vagy szabály
2011-03-28T15:04:13+02:00
2011-03-28T15:04:13+02:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Tulajdonképen mindezek betartásával akár le is szokhatnék a cigiről, olyannyira lehetetlenné tenné a dolgot. Még szerencse, hogy nem szorosan az etikett szerint éljük az életünk.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/17/2025_a_dohanyzas_vege/full_commentlist/1#c12974335
Válasz erre: 2025- A dohányzás vége
2011-03-21T16:07:48+01:00
2011-03-21T16:07:48+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Akkor most mi van ezzel a rendelettel? Én már nem értek semmit. Vki szerint a döntést ugyan mostanság hozzák meg, de bevezetésre csak jövőre kerül. Mások szerint meg a döntésre is csak jövőre kerül sor. Bár én annak örülnék ha soha ne döntenének róla!!!!
https://smokestory.blog.hu/2011/03/17/2025_a_dohanyzas_vege/full_commentlist/1#c12941846
Válasz erre: 2025- A dohányzás vége
2011-03-18T15:28:29+01:00
2011-03-18T15:28:29+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Jó, hogy mondod ezt a munkahely teremtést. Nem mellesleg a magyar dohányipar(MADOSZ)segítségével nem egy ember munkához jutott. Ha ez megszűnne a rendelet hatására, velük mi lenne?
https://smokestory.blog.hu/2011/03/17/2025_a_dohanyzas_vege/full_commentlist/1#c12941769
Válasz erre: 2025- A dohányzás vége
2011-03-18T15:28:25+01:00
2011-03-18T15:28:25+01:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Várj, ezen ne lepődj meg, ez az ország tök dili, - bár hozzá teszem itt nem sok káros levegőt szívsz be - ha belépsz az országba, még a cipődet is le kell venni. Nehogy vmi káros anyagot vigyél be a cipődön. Másrészről ők valóban élnek úgy, hogy van idejük ilyesmire, velünk ellentétben, nekünk lenne jobb dolgunk is, pl: munkahely teremtés.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/17/2025_a_dohanyzas_vege/full_commentlist/1#c12941708
Válasz erre: 2025- A dohányzás vége
2011-03-18T15:28:22+01:00
2011-03-18T15:28:22+01:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Sajnálatos módon, biztos vagyok benne, hogy nálunk nem lesznek ilyen jellegű törekvések, még jó ideig, bár jó úton haladunk, de szomorúan hallom, hogy napolták a dohánytörvényt.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/17/2025_a_dohanyzas_vege/full_commentlist/1#c12941584
Válasz erre: 2025- A dohányzás vége
2011-03-18T15:28:15+01:00
2011-03-18T15:28:15+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Na igen, a Világ más tájain szép az élet trallala. Nálunk is van égetőbb(éghetőbb) probléma, ne gondold, csak azzal snassz foglalkozni. Inkább terelő hadművelethez folyamodnak.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/09/lobbi_vagy_nem_lobbi/full_commentlist/1#c12852213
Válasz erre: Lobbi vagy nem lobbi?
2011-03-09T16:19:31+01:00
2011-03-09T16:19:31+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Szimplán nem értem ezt a rendeletet. Nem akarom túlragozni, csak annyi, hogy nem jön át a lényege. Mi lesz ettől jobb? Olcsóbb lesz egy étterem? Happy életünk lesz? Ok, füst nem lesz ilyen zárt helyen, de azon túl?
https://smokestory.blog.hu/2011/03/09/lobbi_vagy_nem_lobbi/full_commentlist/1#c12851689
Válasz erre: Lobbi vagy nem lobbi?
2011-03-09T15:41:58+01:00
2011-03-09T15:41:58+01:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
tuti a kutyát nem érdekli, valójában honnan erednek a WHO kimutatásai, lehet hasra ütés szerűen eredményeket produkálni. Én nem voltam jelen ilyen dohányzás káros hatásairól szóló felmérésen. Ergo lehet, nem is valós. A környezet egyéb káros hatásairól miért nem esik szó? Az űrszemétről vagy az állítólagos globális felmelegedésről. Kinek érdeke ez a negatív lobbi?
https://smokestory.blog.hu/2011/03/09/lobbi_vagy_nem_lobbi/full_commentlist/1#c12851638
Válasz erre: Lobbi vagy nem lobbi?
2011-03-09T15:34:41+01:00
2011-03-09T15:34:41+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
És tényleg, a legtöbb dohányzásról szóló cikknél ott figyel egy leszokást elősegítő szer bannere. Véletlen? És mi van azzal a tilosban bagzó képviselővel, aki letagadta kilétét, mikor rajtakapták?
https://smokestory.blog.hu/2011/03/09/lobbi_vagy_nem_lobbi/full_commentlist/1#c12849033
Válasz erre: Lobbi vagy nem lobbi?
2011-03-09T15:34:32+01:00
2011-03-09T15:34:32+01:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
A gond, hogy ettől a rendelettől nem lesz kevesebb a dohányosok száma ill. nem csökken a dohány halálos áldozatainak száma. Bár jobb érzés lesz bemenni úgy egy étterembe, hogy nem lesz füstös a ruhám.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/04/tilalom_kinek_is_jo/full_commentlist/1#c12829696
Válasz erre: Tilalom – Kinek is jó?
2011-03-07T16:10:30+01:00
2011-03-07T16:10:30+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Ez a képzeletbeli ló másik oldala. Ez kb olyan, mint a több gyerek után járó plusz szavazat. Akkor mi lesz az alkeszokkal? Engem az is zavar, ha valaki részegen nekem tántorog egy szórakozóhelyen.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/04/tilalom_kinek_is_jo/full_commentlist/1#c12829657
Válasz erre: Tilalom – Kinek is jó?
2011-03-07T16:15:41+01:00
2011-03-07T16:15:41+01:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Megint valami elmebeteg ötlet, olyanoktól akik nem is a valóságban élnek. Mint amikor a király úgy hoz rendeletet, hogy közben soha nem lépte át a palota küszöbét.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/04/tilalom_kinek_is_jo/full_commentlist/1#c12811328
Válasz erre: Tilalom – Kinek is jó?
2011-03-07T09:11:03+01:00
2011-03-07T09:11:03+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Olvastam néhány véleményt erről a témáról. Egy lány elmondta egy interjúban, hogy ő nem tud sörözni cigi nélkül. Egyet értek, én meg nem tudok kávézni cigi nélkül. Ez van.
https://smokestory.blog.hu/2011/03/04/tilalom_kinek_is_jo/full_commentlist/1#c12811307
Válasz erre: Tilalom – Kinek is jó?
2011-03-07T09:10:50+01:00
2011-03-07T09:10:50+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Vicces, majd az Állam kedvéért telefüstölöm a kecóm, csak azért, hogy nekik jobb legyen.
https://smokestory.blog.hu/2011/02/21/spanyol_bohozat/full_commentlist/1#c12746030
Válasz erre: Spanyol bohózat
2011-02-28T13:05:18+01:00
2011-02-28T13:05:18+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Na de várj, lehet ez tényleg bekövetkezik- mármint, hogy mehetsz vissza a színházba figyelmeztetni a művésznőt. Hétvégi hírfolyam szerint nálunk is sor kerül a szigorításra szórakozó helyeket illetően. Sok dolognak látom értelmét a témával kapcsolatban de ennek vhogy nem. Akkor otthon fogja mindenki nyomatni?!
https://smokestory.blog.hu/2011/02/21/spanyol_bohozat/full_commentlist/1#c12683281
Válasz erre: Spanyol bohózat
2011-02-23T15:21:00+01:00
2011-02-23T15:21:00+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
És James Dean fotókat is tessék cenzúrázni. Sőt, tessék azt mondani, hogy Michael Douglas tul.képpen megérdemelte betegségét. Ötletes megoldást választott az igazgató:) Nemrég láttam a Ne most drágám! c. előadást a Madáchban, úgyis nagyon tetszett, abban is rágyújtanak. legközelebb felkiabálok Tóth Enikőnek, hogy azonnal dobja el.
https://smokestory.blog.hu/2011/02/21/spanyol_bohozat/full_commentlist/1#c12661648
Válasz erre: Spanyol bohózat
2011-02-22T11:38:54+01:00
2011-02-22T11:38:54+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Nah, ez már tényleg gáz. Legközelebb tessék Audrey Hepburn dohányos - s egyben művészi- fotóit is cenzúrázni. Esetleg őt magát megbüntetni, ha van vki, annyira elvetemült, lehet turkálni a sírjában!
https://smokestory.blog.hu/2011/02/14/levertek_a_forradalmat/full_commentlist/1#c12608381
Válasz erre: Leverték a forradalmat
2011-02-18T08:58:34+01:00
2011-02-18T08:58:34+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Nem tudom mennyire nyugtatja meg a tulajt, hogy pár hónap múlva (talán!) kitartása miatt, mint rebellis elemet, majd támogatja a szintén rebellis fiatalság, és csak azért is oda fognak járni. Ennyi idő alatt le is húzhatja a redőnyt. A vendéglátásban pillanatok alatt változik a kép, az élet lsd: Kultiplex. Egy darabig morgott a nép a bezárás ellen, azóta átszoktak más helyekre(Kuplung, Szimpla stb.) A közönség alkalmazkodni, legyen szó akár cigiről. Ki fognak menni azok, akik cigiznek. Ennyi. És ez nem hiba, csak "művvettsséég".
https://smokestory.blog.hu/2011/02/14/levertek_a_forradalmat/full_commentlist/1#c12580948
Válasz erre: Leverték a forradalmat
2011-02-15T17:07:53+01:00
2011-02-15T17:07:53+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Mivel ennyire felkapták, elképzelhetőnek tartom, hogy nem is lesz olyan vészes az a bevétel-kiesés. Lehet, hogy a "rajongók" megmentik, és nyitás után csak azért is oda fognak járni. Még talán jobban is jár, ismertebb lesz. Az ismertség pedig bevétel növekedést eredményezhet.
https://smokestory.blog.hu/2011/02/07/a_kozepmezony_legtetejen/full_commentlist/1#c12477919
Válasz erre: A középmezőny legtetején
2011-02-07T15:37:53+01:00
2011-02-07T15:37:53+01:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Ez az eredmény sajnos igen elszomorító. A javulás pl. a napi egy doboz esetében, pozitív, de azt gondolom még mindig szerény. Persze, időszerű lenne egy új felmérés.
https://smokestory.blog.hu/2011/02/07/a_kozepmezony_legtetejen/full_commentlist/1#c12477294
Válasz erre: A középmezőny legtetején
2011-02-07T15:37:44+01:00
2011-02-07T15:37:44+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Igen, de az illegális cigi sajna jóval olcsóbb az engedélyezett terméknél. És akinek nagyon oda kell figyelni a családi költségvetésre, az tuti nem foglalkozik a járulékokkal. Csak az érdekli, hogy a "napi betevő" cigije minél olcsóbb legyen.
https://smokestory.blog.hu/2011/02/01/matol_tilos/full_commentlist/1#c12421225
Válasz erre: Mától tilos...
2011-02-02T12:05:49+01:00
2011-02-02T12:05:49+01:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Na most mi ez a "mától"? Én úgy tudtam vasárnaptól. Vmit félreolvastam?! Lényeg a lényeg, ettől kezdve én is nyitott szemmel járok. Figyelem azt, aki nem tartja be a rendeletet és azt, aki büntet. Ha lesz ilyen...
https://smokestory.blog.hu/2011/02/01/matol_tilos/full_commentlist/1#c12411422
Válasz erre: Mától tilos...
2011-02-01T16:53:45+01:00
2011-02-01T16:53:45+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Megvan a trükk, kiadom magam közterület felügyelőnek, és meg is van a kereset-kiegészítés:) Biztos elhinnék róla:) Viccet félretéve, vajon lesz olyan, aki ezzel próbálkozik? És vajon lesz olyan naiva, aki ennek bedől? Pusztán vmi kamu igazolványnak?
https://smokestory.blog.hu/2011/02/01/matol_tilos/full_commentlist/1#c12407697
Válasz erre: Mától tilos...
2011-02-01T14:28:50+01:00
2011-02-01T14:28:50+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
höhö, némi cinizmust véltem felfedezni. Kedvenc képem á'la térfigyelő kamera: Kálvin aluljáróban cigiző rendőrök. No comment!
https://smokestory.blog.hu/2011/01/26/a_filmtortenelem_hires_dohanyos_figurai_antonio_tony_montana/full_commentlist/1#c12393948
Válasz erre: A filmtörténelem híres dohányos figurái – Antonio ”Tony” Montana
2011-01-31T13:33:49+01:00
2011-01-31T13:33:49+01:00
Méhike
http://blog.hu/user/418146
Üüü, inkább ne, rögvest összeszalad országunk apraja-nagyja, hogy "Jaj, rossz példákat hoztok fel 'szegény" "tapasztalatlan" gyerkőcöknek" Inkább mutogassunk egészséges életmódot élő sztárokat, pl: Tom Cruise és egyháza. Csupa öjjöm ee bódottááá.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/19/cigivaros/full_commentlist/1#c12392571
Válasz erre: Cigiváros
2011-01-31T11:58:54+01:00
2011-01-31T11:58:54+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Ez a kép a jövő városát/világát hivatott prezentálni? Mert akkor elég szürke és sötét élet vár ránk. Remélem én még az élet Naposabb felén fejezem be Földi pályafutásom.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/26/a_filmtortenelem_hires_dohanyos_figurai_antonio_tony_montana/full_commentlist/1#c12366405
Válasz erre: A filmtörténelem híres dohányos figurái – Antonio ”Tony” Montana
2011-01-28T14:33:52+01:00
2011-01-28T14:33:52+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Ahogy múltkor a rajzfilm figukkal, most sztárokkal is lehetne egy "bagzós" összeállítás. Pl: Ponyvaregény, vagy a Thank U for smoking Aaron Eckhart-al. Nagy klasszikuson, Casablanca stb. Egyébként férfiaknak sokkal jobban áll, vhogy szexissé teszi őket. Lsd: James Dean. Wow.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/24/te_is_lehetsz_superman/full_commentlist/1#c12353385
Válasz erre: Te is lehetsz Superman...
2011-01-27T14:16:10+01:00
2011-01-27T14:16:10+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Vagy inkább egy nagy ütős SZUPER NEM a cigire:)
https://smokestory.blog.hu/2011/01/26/a_filmtortenelem_hires_dohanyos_figurai_antonio_tony_montana/full_commentlist/1#c12353370
Válasz erre: A filmtörténelem híres dohányos figurái – Antonio ”Tony” Montana
2011-01-27T14:15:41+01:00
2011-01-27T14:15:41+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Világklasszis színész. Ahogy faterom mondaná, az az igazi színész, aki a darab szart az utcán eljátsza. Hát ő az. Legendás film, mondjuk a Serpicot jobban kedvelem. Egy későbbi művét is kiemelném, Robin Williams-el, az Álmatlanságot. Az inkább elmében mozgatja meg az embert, nem képileg, mint az első kettő. Jó téma, jöhet még ilyen.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/14/karmazuzo_dohany/full_commentlist/1#c12216702
Válasz erre: Karmazúzó dohány
2011-01-17T17:40:56+01:00
2011-01-17T17:40:56+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
"200 szál a fejadag", na de milyen időintervallumra? Az nem derült ki. Nyilván egy évre, nem?! Ez a magánlaksértéses dolog meg bizarr, senki nem szambázzon be a kecómba, főleg ha épp' takarítottam. Erre a kísérletre magam is kíváncsi vagyok.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/03/kemeny_mint_a_penteki_kenyer/full_commentlist/1#c12160558
Válasz erre: Kemény, mint a pénteki kenyér
2011-01-12T17:49:50+01:00
2011-01-12T17:49:50+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Igen, az a paca elég zavaró, én is láttam már így filmet. De pl a délutáni híradóban meg simán mutogatják pl egy halálos közúti baleset áldozatait. Fura. Akkor inkább már a cigit nézem. Nem mintha nem tudná bárki is, hogy mi van a kezében.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/11/a_kinai_nehezfem/full_commentlist/1#c12160458
Válasz erre: A kínai nehézfém
2011-01-12T17:49:37+01:00
2011-01-12T17:49:37+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Áá, nem így kell ezt nézni. Hát nem látjátok, hogy végre Kínának sikerült vmi tartósat alkotnia?! Tartósan benn marad a szervezetben. Nem esik, mállik szét foszlányokra, mint a többi gagyi kínai cucc.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/11/a_kinai_nehezfem/full_commentlist/1#c12151966
Válasz erre: A kínai nehézfém
2011-01-12T09:13:57+01:00
2011-01-12T09:13:57+01:00
Serrin
http://blog.hu/user/54311
Nem csak ez a gond a kínai cigikkel, hanem az erősségük is. Simán többszöröse lehet az EU-ban maximálisan engedett értékeknek az is (10-es, általában piros cigik).
https://smokestory.blog.hu/2011/01/06/tuntetes_26/full_commentlist/1#c12146132
Válasz erre: Tüntetés!
2011-01-11T12:54:02+01:00
2011-01-11T12:54:02+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Ugyan fogalmam sincs a dinár jelenlegi áráról forinthoz viszonyítva, de nem hangzik túl soknak, főleg kilónként számítva. Mennyi lehet egy doboz cigi ára?
https://smokestory.blog.hu/2011/01/05/street_art_11/full_commentlist/1#c12145713
Válasz erre: Street art
2011-01-11T12:25:57+01:00
2011-01-11T12:25:57+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Nyertél az illetőt Julian Beevernek hívják. És igen tehetséges "csóka"<br />
pl: <a rel="nofollow" href="http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm">users.skynet.be/J.Beever/pave.htm</a><br />
ez az úgynevezett pavement art<br />
És ezen alkotása igen figyelemfelkeltőre sikeredett.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/03/kemeny_mint_a_penteki_kenyer/full_commentlist/1#c12137519
Válasz erre: Kemény, mint a pénteki kenyér
2011-01-10T15:10:54+01:00
2011-01-10T15:10:54+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
"villogó doboz" hhö, ez jó. <br />
Egy darabig biztos lázadoznak, de tuti előbb-utóbb beadják a derekukat, mint a törökök. Ott is megszokta a lakosság. Alkalmazkodnak. Kimennek az épület elé. Bár tény itt is viccesen fog hatni, ha a tévében dohányzó figura keze helyén egy nagy füstölgő paca lesz.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/05/street_art_11/full_commentlist/1#c12137382
Válasz erre: Street art
2011-01-10T15:09:24+01:00
2011-01-10T15:09:24+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Ezt biztos az a csóka rajzolta, akinek a neve ugyan most nem jut eszembe, de eszméletlen 5letes street artot nyom. Hatásos.
https://smokestory.blog.hu/2011/01/10/goofy_es_a_dohany/full_commentlist/1#c12137318
Válasz erre: Goofy és a dohány
2011-01-10T15:01:42+01:00
2011-01-10T15:01:42+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Hehe, egy kis gyerekkort idéző szösszenet. Ha jól emlékszem, ekkor még úgy voltam vele, hogy minek is az a cigi. Ugyan most is agy vagyok vele, csak már nehezebb feladni. Valahogy elsikkadtak az elvek a múlt ködében.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/20/obama_leszokott/full_commentlist/1#c11948857
Válasz erre: Obama leszokott?
2010-12-21T11:25:15+01:00
2010-12-21T11:25:15+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Ja, tényleg elképzelhető, hogy nagy kommandóban nyomatta a füstölést. Körbeállták az öltönyös szekrények, amíg eme élvezetének hódolt:) De ha már jó példávsl akar szolgálni, inkább a korrupcióról és mutyiról szokjon le.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/20/obama_leszokott/full_commentlist/1#c11945167
Válasz erre: Obama leszokott?
2010-12-21T09:43:25+01:00
2010-12-21T09:43:25+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Vannak még meglepetések, ezt olyan titokban tartották, hogy sztem nem is volt túl nagy nyilvánossága. US. médiumoknak köszönhetően alap szinten otthon vagyok a tengeren túli dolgokban, soha nem láttam füstölögni, max a méregtől. Kicsit ugyan szkeptikus vagyok, de azért hajráá Mr. President! Csak aztán nehogy jöjjön a Coco Jambo!
https://smokestory.blog.hu/2010/12/14/a_rajz_filmtortenelem_leghiresebb_dohanyos_figurai_vol_4/full_commentlist/1#c11899651
Válasz erre: A (rajz)filmtörténelem leghíresebb dohányos figurái Vol. 4
2010-12-15T16:02:21+01:00
2010-12-15T16:02:21+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
Tényleg, de vicces is volt, mikor Tom elszívott egy blázt mielőtt "kivégezték" volna. Hehe. Vagy amikor Taifel szivarozik a Macskafogóban. Törökországban már pl kikockázzák azokat a képeket a filmekben, ahol cigiznek vagy pl fegyvert tartanak a kézben. Elég zavaró és rontja a minőséget és persze mindenki tudja miről van szó. Ergo sokat nem segít.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/14/a_rajz_filmtortenelem_leghiresebb_dohanyos_figurai_vol_4/full_commentlist/1#c11898196
Válasz erre: A (rajz)filmtörténelem leghíresebb dohányos figurái Vol. 4
2010-12-15T14:54:37+01:00
2010-12-15T14:54:37+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
Rendy bá a "Szóósz" Parkban, Goofy és Tom egy-egy adott részben "kivégzés" előtt:)<br />
Másrészt csodálkozom, hogy ezeket a figurákat még nem vágták ki a mesékből. De ami késik nem múlik, sajna.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/14/a_rajz_filmtortenelem_leghiresebb_dohanyos_figurai_vol_4/full_commentlist/1#c11896020
Válasz erre: A (rajz)filmtörténelem leghíresebb dohányos figurái Vol. 4
2010-12-15T11:19:03+01:00
2010-12-15T11:19:03+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Tetszett, hogy komikusan rajzolták őket(respect Csupónak) mintha cumiznák azt a "szegény" cigit, csak úgy, mint Maggy cumit:) Javaslom gyűjtsünk smokoló figurákat:)
https://smokestory.blog.hu/2010/12/13/sajat_farkaba_harapott_a_kutya/full_commentlist/1#c11878738
Válasz erre: Saját farkába harapott a kutya?
2010-12-13T16:51:06+01:00
2010-12-13T16:51:06+01:00
Pempike1
http://blog.hu/user/546999
És még mennyi ilyen "szervezet" működhet az országban. Az utcánkban van az egyik "kisebbségi" újság irodája, kaptak bőven pénzt felújításra és fenntartásra - persze apuék adójából. Még 1 cikket nem olvastam tőlük de minden este szorgalmasan meg a dínom-dánom, ramazuri. Panaszkodást félre téve, kíváncsi lennék, mennyire voltak "sikeresek" a dohányzás visszaszorítására tervezett akcióik?!
https://smokestory.blog.hu/2010/12/10/kozerdeku_71/full_commentlist/1#c11873826
Válasz erre: Közérdekű
2010-12-13T09:54:24+01:00
2010-12-13T09:54:24+01:00
Slidedream smokestory.blog.hu
http://blog.hu/user/442786
Valóban megfogtad a lényeget (szerintem), mert soha semmit nem lehet elérni tiltással, hanem ha tényleg le akarnák szoktatni az embereket, akkor nem ilyen látszatintézkedéseket tennének, hanem időben elkezdett edukációval és prevencióval próbálnák jobb belátásra téríteni a népet.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/07/leallitottak_a_termelest/full_commentlist/1#c11868589
Válasz erre: Leállították a termelést
2010-12-13T09:02:37+01:00
2010-12-13T09:02:37+01:00
beton23
http://blog.hu/user/546623
<a href="http://smokestory.blog.hu/2010/12/07/leallitottak_a_termelest?fullcommentlist=1#c11855405" class="reply_nick_546060" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11855405 );">@joozska</a>: Ja én is megnéztem a képeket, mi tagadás, hányinger keltő. Brutális. Alkoholos üvegre miért nem tesznek ki? Bírom mikor totál alkoholista emberek új májért sírnak és fennhangon közlik, hogy nekik ehhez joguk van. Szerintem még mindíg több a masszív alkesz, mint a láncbagós. Másrészt Joozska, tuti azt a kimutatást meghamisítanák.
https://smokestory.blog.hu/2010/12/10/kozerdeku_71/full_commentlist/1#c11855155
Válasz erre: Közérdekű
2010-12-11T16:08:12+01:00
2010-12-11T16:08:12+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Jogos, be lehet vinni, ott is lehetne hagyni egy éjszakára. Bár az 1. rendelet nem az érdeme. Jogosnak tartom a nem.dohányzók védelmét, főleg a gyerkőcök esetében, de kérdés, hogy ez mennyiben oldja meg a problémát. Mostanában egy fiatalabb korban kezdenek cigizni a srácok. Lehet, inkább a suliban kéne kezdeni a megelőzést, nem?!
https://smokestory.blog.hu/2010/12/07/leallitottak_a_termelest/full_commentlist/1#c11855405
Válasz erre: Leállították a termelést
2010-12-11T16:07:47+01:00
2010-12-11T16:07:47+01:00
joozska
http://blog.hu/user/546060
Megnéztem ezeket a képeket, korábban mintha láttam volna már ilyeneket, de azt hiszem Angliában. Én inkább egy kimutatásra lennék kiváncsi pár év múlva akár USA-ban, akár Indiában, ha végül felteszik a dobozokra a képeket, hogy milyen hatást értek el ezekkel a sokkoló képekkel. Illetve, a gyerekeket mennyire rémiszti meg?!
https://smokestory.blog.hu/2010/12/07/leallitottak_a_termelest/full_commentlist/1#c11843706
Válasz erre: Leállították a termelést
2010-12-10T11:24:00+01:00
2010-12-10T11:24:00+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Jogos, fura, hogy ha egy adott ország kormánya elakad bizonyos dolgok tekintetében, rögtön az amcsi modellhez fordulnak. Kíváncsi vagyok mennyi bevétel kiesést okozott, hogy le kellett állni "csak" emiatt.
https://smokestory.blog.hu/2010/11/29/trendi_vagy_nem/full_commentlist/1#c11771953
Válasz erre: Trendi vagy nem?
2010-12-03T10:49:58+01:00
2010-12-03T10:49:58+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Na és a Fellini-féle nagy zabálásról mikor szoknak le?
https://smokestory.blog.hu/2010/11/23/az_osdohany/full_commentlist/1#c11755883
Válasz erre: Az ősdohány
2010-12-02T09:11:55+01:00
2010-12-02T09:11:55+01:00
moczar.istvan
http://blog.hu/user/498517
Régi téma a dohány Dél-Amerikában. Egyiptomban is találtak dohányleveleket egy sírban. Nagy a valószínűsége, hogy létezett valamilyen átjárás a két kontinens között. Szívesebb hallanék Tőled Görögországról; Szantoriniről és Krétáról.<br />
Üdv.: doki<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.moczar.hu">www.moczar.hu</a>
https://smokestory.blog.hu/2010/11/30/filmes_kviz/full_commentlist/1#c11741153
Válasz erre: Filmes kvíz
2010-11-30T16:08:47+01:00
2010-11-30T16:08:47+01:00
Slidedream smokestory.blog.hu
http://blog.hu/user/442786
Egy 4 és fél kilós esbüdzsé mosóport, melyet átvehet bármelyik spár illetve interspár áruházban;)
https://smokestory.blog.hu/2010/11/30/filmes_kviz/full_commentlist/1#c11739358
Válasz erre: Filmes kvíz
2010-11-30T14:32:47+01:00
2010-11-30T14:32:47+01:00
PöttyösBögre
http://blog.hu/user/443277
Én tudom. Mit lehet nyerni? ;)
https://smokestory.blog.hu/2010/11/17/felnyilik_a_kelet_szeme/full_commentlist/1#c11652234
Válasz erre: Felnyílik a kelet szeme
2010-11-23T09:06:43+01:00
2010-11-23T09:06:43+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Valóban, én élőben láttam/tapasztaltam ezt a folyamatot török barátainknál. Hihetetlen volt a felháborodás, petíciókat nyújtottak be egyes érdekvédelmi szervezetek, főleg a vendéglátás részéről mivel úgy érezték elveszíthetik vendégkörük nagy részét. Végül nem így lett. Val.színűleg a 69 lírás bírság(kb.10000 Ft) meggyőzőnek bizonyult. 1 doboz cigi úgy 5 líra körül van, és mediterrán országról lévén szó, élvezik a szabad ég alatti füstölgést:)
https://smokestory.blog.hu/2010/10/07/putyin_a_minden6o/full_commentlist/1#c11652268
Válasz erre: Putyin a minden6ó
2010-11-23T09:06:28+01:00
2010-11-23T09:06:28+01:00
Nyuccka
http://blog.hu/user/537714
Hűű...ez tényleg kemény. És mi lesz az oly' jól ismert alkohol függőséggel, sztem az égetőbb probléma.
https://smokestory.blog.hu/2010/05/08/cigigyar_toltenygyar/full_commentlist/1#c11633616
Válasz erre: Cigigyár – Tölténygyár
2010-11-21T12:57:42+01:00
2010-11-21T12:57:42+01:00
Fat Molly
http://blog.hu/user/502971
ne dohányoz fuj
https://smokestory.blog.hu/2010/05/08/cigigyar_toltenygyar/full_commentlist/1#c11633639
Válasz erre: Cigigyár – Tölténygyár
2010-11-21T12:57:33+01:00
2010-11-21T12:57:33+01:00
Fat Molly
http://blog.hu/user/502971
zárja nak be u<br />
tálo a cigit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://smokestory.blog.hu/2010/10/11/ujra_eg_a_gorog_tuz/full_commentlist/1#c11260386
Válasz erre: Újra ég a görög tűz
2010-10-11T14:38:15+02:00
2010-10-11T14:38:15+02:00
Jumurdzsák
http://blog.hu/user/443262
Jogos. Remélem itthon soha nem kerül ilyenre sor.
https://smokestory.blog.hu/2010/09/30/ma_50_evesek_frediek/full_commentlist/1#c11164366
Válasz erre: Ma 50 évesek Frédiék
2010-09-30T15:58:03+02:00
2010-09-30T15:58:03+02:00
emoaron
http://blog.hu/user/514823
Ha már rajzfilm + cigi kombónál járunk: 1 klasszik a Tom & Jerryből:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=yiZXH4phZPk">www.youtube.com/watch?v=yiZXH4phZPk</a><br />
<br />
0.43-nál indul a tekerés :D
https://smokestory.blog.hu/2010/09/30/ma_50_evesek_frediek/full_commentlist/1#c11162871
Válasz erre: Ma 50 évesek Frédiék
2010-09-30T13:53:40+02:00
2010-09-30T13:53:40+02:00
Viktorh
http://blog.hu/user/428257
Teletabi valóban súlyos lenne cigivel, de szerintem a Flinstones alapvetően nem gyerekeknek szólt anno. Nincs ezzel a reklámmal gond, nekem tetszik.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=mZvHiiWFbBU&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-6-HM">www.youtube.com/watch?v=mZvHiiWFbBU&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-6-HM</a>
https://smokestory.blog.hu/2010/09/28/tobb_ezer_bolgar_megelheteset_soporne_el_a_who/full_commentlist/1#c11161975
Válasz erre: Több ezer bolgár megélhetését söpörné el a WHO
2010-09-30T12:38:32+02:00
2010-09-30T12:38:32+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Nálunk sem jobb a helyzet..itt talán kb.10.000 ember megélhetését veszélyezteti a Nyírségben..
https://smokestory.blog.hu/2010/09/27/most_akkor_mi_van/full_commentlist/1#c11161962
Válasz erre: Most akkor mi van?
2010-09-30T12:38:19+02:00
2010-09-30T12:38:19+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Azért az baromi idegesítő, hogy egy nem dohányos nem mehet be egy lebujba, ha nem akarja szívni..hát hol van itt az esélyegyenlőség? A nemdohányos üljön otthon és pukkadjon meg?? Kéne erre vmi jó kis módszer, hogy a káposzta is megmaradjon, és a kecske is mekegjen.
https://smokestory.blog.hu/2010/09/21/kemeny_vagy/full_commentlist/1#c11161934
Válasz erre: Kemény vagy?
2010-09-30T12:32:18+02:00
2010-09-30T12:32:18+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Ez ugyan miért segítene a leszokásban?? Sőt, inkább invitál:) nekem nagyon bejön:) A cigit is a szép kis nőcis doboza miatt szívom mostanában;))
https://smokestory.blog.hu/2010/09/16/rak_e_van/full_commentlist/1#c11161922
Válasz erre: Rák-e van?
2010-09-30T12:32:11+02:00
2010-09-30T12:32:11+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
A 80-as években szinte alig ismerték az AIDS-et is.<br />
A technika fejlődik, az ember pusztítja magát és a Földet, nyilván egyre több mindenről derül ki, hogy egyáltalán nem használ.<br />
Szerintem ezért kellene minimálisra csökkenteni az egészségtelen élvezeti cikkeket.
https://smokestory.blog.hu/2010/09/09/orosz_rulett_6/full_commentlist/1#c11161842
Válasz erre: Orosz rulett
2010-09-30T12:25:19+02:00
2010-09-30T12:25:19+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Akkor ezért piálnak ennyit az oroszok:) Mindent a nép nevében:))
https://smokestory.blog.hu/2010/09/02/a_dohannyal_senki_nem_szorakozhat/full_commentlist/1#c11161752
Válasz erre: A dohánnyal senki nem szórakozhat!
2010-09-30T12:25:08+02:00
2010-09-30T12:25:08+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Én biztosan nem szeretnék génmanipulált zöldséget enni..<br />
Legközelebb klónozott disznajt vágnánk? Nem kellene beavatkozni a természet rendjébe:)
https://smokestory.blog.hu/2010/08/16/brusszeli_divat/full_commentlist/1#c10796501
Válasz erre: Brüsszeli divat
2010-08-24T14:45:43+02:00
2010-08-24T14:45:43+02:00
zitababa
http://blog.hu/user/420532
Eltudom képzelni, hogy Józsibácsi le akar szokni a bagóról és izzadva tekergeti a cigarettát formára, hogy valami haszna is legyen. Ha az italt akarja lerakni, akkor vajon mi pattan ki a fejéből.Borsodiból 3 lábú kisszék?